|
|
Rikše su u gradu |
Projekt CroRikša |
|
|
|
|
Najveće Europske metropole ih imaju već odavno... |
|
Ideja udruge Planet Zemlja je omogućiti besplatan prijevoz putnika po frekventnim gradskim lokacijama, gdje za to, s obzirom na organizaciju gradskog prijevoza, postoji potreba. Radi se o, za gradska prometala prekratkim, a za pješake često predugačkim relacijama.
Primarni cilj projekta je promoviranje i pružanje usluge alternativnih (vozilima na fosilna goriva) načina prijevoza.
Od sekundarnih ciljeva izdvajamo:
- Navikavanje i senzibiliziranje građana na korištenje usluge rikša prijevoza
- Promicanje razvoja biciklističke i rikša infrastrukture
- Poticanje korištenja javnih garaža (s obzirom na mogućnost prijevoza sa stajalištima kod garaža) i izdvojenih parkirališta
- Poboljšavanje ekološke slike grada
- Proširivanje turističke ponude grada
Način ostvarivanja projekta: projekt je zamišljen kao samofinancirajući. Osim operativnih aktivnosti, prati ga i akcija „posvojite Rikšu“. U okviru te akcije tražimo tzv. posvojitelje koji posvajanjem rikše omogućavaju njeno prometovanje po gradu i prijevoz putnika besplatno za građane. |
|
|
|
|
|
Razvoj projekta: U prvoj fazi projekt ima prvenstveno promotivnu svrhu. Za kvalitetno pružanje usluge prijevoza rikšama u gradovima potrebno je nabaviti veći broj vozila, zadovoljena prometna infrastruktura i senzibilizirani građani. A CroRikša, kao jedan od gradskih prijevoza, naš je glavni razvojni cilj. |
|
|
|
Rikše kao SUSTAV ZA OGLAŠAVANJE |
|
... nemamo ništa protiv toga da naše drage Rikše iskoristite
kao SUSTAV ZA OGLAŠAVANJE
ipak je ta mogućnost veliki iskorak ispred ostalih oblika outdoor oglašavanja.
Iako je Rikša za nas prvenstveno ekološki, ona je i potencijalno marketinški proizvod. Rikša je u praksi idealan sustav za oglašavanje i prijevoz putnika koji uključuje atraktivne rickshaw taxi tricikle pogonjene snagom vozača i atraktivne pokretne oglasne prostore na samim rikšama. Ova je usluga veliki iskorak ispred ostalih oblika outdoor oglašavanja s obzirom da u komunikaciju između oglašivača i konzumenata uvodi nove, trendovske elemente.
Ideja udruge Planet Zemlja je omogućiti besplatan prijevoz putnika po frekventnim lokacijama gradova (gdje za to, s obzirom na organizaciju gradskog prijevoza, postoji potreba i gdje to posvojitelju odgovara).
Projekt ostvarujemo uz pomoć gospodarstvenika, pojedinaca i drugih tzv. posvojitelja Rikši. Za uzvrat im Rikše ponosno nose oglase na izuzetno atraktivnim ADD pozicijama.
A kako svako svoju rikšu hvali… :
- oglasi su smješteni na vozilu koje se kreće te je samim tim oglas dostupan većem broju ljudi;
- sredstvo pogonjeno snagom vozača ekološki je prihvatljivo, vizualno dojmljivo, ugodno, brzo, praktično i na druge načine atraktivno te kao takvo neminovno privlači pozornost konzumenata;
- korisnici usluge prijevoza imaju višestruku dobit: prevezeni su na destinaciju koju su željeli, vožnja im je bila ugodna, imaju osjećaj da, ne samo da su koristili uslugu prijevoza, već i da su doprinosili globalnom stanju planeta, te kao takvi zadržavaju pozitivan stav i prema predmetu oglašavanja uz veliku vjerojatnost nastavka komunikacije s oglašivačem kroz konzumaciju njegovih proizvoda.
Dinamičan pristup, mobilnost po najfrekventnijim urbanim područjima, mogućnost dopiranja do ciljanih skupina, inovativnost u Hrvatskoj, usklađenost s eko trendovima i drugo, dodatni su razlozi koji garantiraju uspjeh Rikša oglašavanja.
|
|
Planet Zemlja, 22.02.2012. |
|
|
Više iz kategorije Udruga |
|
|
|
|
|
|
|
|
Alisa Pokić
Psić s Jaruna
Mali slatkiš traži dom :) |
|
Planet Zemlja
Don traži Dom
Prekrasan mužjak star najviše godinu dana nađen u Travnom. Srednje visine mješanac Lesija i hrta sa najljepšim tamnim očima. Plašljiv no miran je i poslušan, i slaže se sa drugim psima i jako mazan. |
|
Planet Zemlja
Spašeni štenci traže dom
Draga Karen se našla na pravom mjestu u pravi, možda zadnji tren za preslatke psiće. Ona je napravila puno, sad smo mi na redu. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Babino polje
Plogging Connect Mljet
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|